FAQ
- Jak sprawdzić dostępność usług w danym terminie?
- Jakie są opcje komunikacji z innymi użytkownikami?
- Jakie metody logowania są dostępne na portalu?
- Jak mogę dodać klucz SSH do swojego konta?
Jak sprawdzić dostępność usług w danym terminie?
W widoku szczegółów usługi możesz wybrać przedział czasowy oraz lokalizację, aby sprawdzić, czy usługa jest dostępna. Informacje o dostępności będą wyświetlone na stronie, a następnie możesz dodać usługę do koszyka.
Jakie są opcje komunikacji z innymi użytkownikami?
Możesz wysyłać wiadomości do innych użytkowników, grup lub projektów za pomocą sekcji Wiadomości. Możesz również wybrać opcję „Wyślij e-mail”, aby wiadomość została dostarczona na skrzynkę e-mail odbiorcy.
Jakie metody logowania są dostępne na portalu?
Możesz zalogować się za pomocą konta lokalnego (nazwa użytkownika i hasło) lub PIONIER.Id. Wybierz preferowaną metodę logowania na stronie logowania.
Jak mogę dodać klucz SSH do swojego konta?
Aby dodać klucz SSH, przejdź do widoku edycji profilu i wybierz opcję „Dodaj klucz SSH”. Wprowadź swój klucz publiczny SSH, który będzie wykorzystywany do bezpiecznego zdalnego dostępu do zarezerwowanych usług.